Betingelser

Generelle betingelser


Ved opgavens begyndelse indgår vi en aftale, der bekræftes i et aftalebrev. Her aftaler vi opgavens indhold og omfang samt hovedpunkter i, hvordan opgaven skal leveres.


Honoraret vil blive beregnet på baggrund af tidsforbruget med at løse opgaven. Der beregnes tillige moms efter gældende regler. Udover honorar faktureres eksterne omkostninger, herunder rejseudgifter mv.

Opgaven vil blive faktureret løbende og efterhånden som opgaveløsningen skrider frem. Betaling skal ske senest 7 dage efter fakturering.


Aftalebrevet vil begrænse ansvaret til det honorar, der faktureres i forbindelse med opgavens løsning.

Aftalen om opgaveløsning indgås med:


LNE Rådgivning ApS (binavn: skatteafdelingen.dk ApS)

CVR: 45439003


Jeg agerer som rådgiver og er ikke omfattet af advokatsamfundets regler. Det betyder bl.a., at jeg pt. ikke fører sager ved domstolene, ligesom jeg ikke har etableret et klientkonto-setup.

Spørgsmål?


Kontakt mig endelig, hvis du har spørgsmål vedrørende betingelserne.